(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۱
  • ۰


شرکت بزرگ بازی سازی Ubisoft در صحبت های اخیر خود اعلام کرده در سری Assassin’s Creed آماده ی پذیرش ریسک را دارند و به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند.

Vincent Pontbriand، تهیه کننده ارشد Assassin’s Creed Unity، در Gamescom نظرات خود در رابطه با اهداف این شرکت را بیان کرده است:

“ما انعطاف پذیری بسیار زیادی داریم. برای آینده برنامه ریزی کرده و برنامه های بلند مدتی داریم اما زمانی که موقعیتی پیدا می کنیم، اولین کسی خواهیم بود که برای استفاده از آن اقدام می کنیم. ما آماده ی پذیرش ریسک هستیم، چیزی که من بسیار به آن علاقه مندم.

سال گذشته Assassin’s Creed 4 به این علت عرضه شد که طرفداران به قسمت های دریایی سومین سری از این بازی واکنش های مثبتی نشان داده بودند. این موضوع همچنین باعث شد برای تیم سازنده Unity نیز یک سال زمان اضافه فراهم شود تا بر روی بازی خود که از نظر ساختار بیشتر شبیه به Assassin’s Creed 2 است کار کنند.”

او در ادامه صحبت های خود گفت:

“با شروع Brotherhood ما به این پی بردیم که این فرانچایز پتانسیل بسیار بالایی دارد، بنابراین هسته اصلی تیم سازنده را به چند شاخه تقسیم کردیم. تعدادی از اعضا بر روی Assassin’s Creed 3 و مابقی اعضا روی Revelations شروع به کار کردند. تنها غافلگیری در برنامه های ما Black Flag بود، زیرا در ساخت این بازی بخشی از آن در برنامه های ما جا داشت و بخشی به دلیل استفاده از موقعیت مناسب پیش آمده در برنامه های ما جای گرفت، زمانی که در آزمایش هایی که انجام دادیم به این رسیدیم نبردهای دریایی بسیار سرگرم کننده هستند و با Assassin’s Creed 3 به این تصمیم را گرفتیم که می توان یک بازی کامل را به آن ها اختصاص داد.

تیم های مختلف در Ubisoft Montreal این اختیار را دارند که ایده های خود را برای بررسی مطرح کنند و هیچ سخت گیری دراین موارد وجود ندارد. این به انعطاف پذیری ما مربوط می شود. هرچند با توجه به وضعیت گذشته اهدافی برای این که چگونه کار پیش روی داشته باشد برنامه داریم، اما هر تیم آزادی عمل برای معرفی ایده های مورد نظر خود، تغییر بعضی موارد بنیادین و به تکامل رساندن همه این موارد در جهات مختلف را دارا می باشد. بنابراین در مواردی ما مجبور به تغییر کارهایی که می خواستیم انجام دهیم می شویم، زیرا بازی های قبلی همگی در یک جهت حرکت نمی کردند.”

  • ۹۳/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.