(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

همواره در چند وقت اخیر شاهد منتشر شدن اخبار و شایعات زیادی مبنی بر انتشار یک DLC برای عنوان فوق العاده محبوب GTA V بوده ایم. در تازه ترین اتفاق پیرامون این موضوع مجله ی رسمی پلی استیشن چیز های جدیدی را در این باره قرار است نشان دهد.

این مجله بر روی کاور هفته ی آینده ی خود اطلاعاتی را قرار داده است که خبر از یک پیش نمایش در باره ی این DLC می دهد. این مجله بر روی کاور خود بر عناوینی نظیر H1Z1, The Walking Dead, Dead Island 2, Dying Light, Resident Evil و GRAND THEFT AUTO V اشاره کرده است. یکی از اشارات بزرگ به بازی GTA V به نظر همان DLC زامبی می باشد. افزون بر این، شرکت Rockstar Games پیش از این با انتشار یک DLC موفق با تم زامبی برای عنوان Red Dead Redemption توانایی های خود را در این زمینه اثبات کرده است زیرا؛ این DLC که “Nightmare ” نام داشت از بازخورد های مثبتی از سوی بازیبازان و منتقدان برخوردار گشت.  و به همین دلیل انتشار این گونه بسته های الحاقی برای عنوان Grand Theft Auto V چندان دور از انتظار نیست.

  • ۹۳/۰۶/۰۳

نظرات (۱)

 موضوعات وبتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.