(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دیدن وبلاگ + توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید

این وبلاگ رو امروز یعنی 22 شهریور سال 93 هک کردم

همه ی کار هکش از خودم بود (دیفیس . تروجان . فیک پیج ...)

من مشکل خاصی با خانوم ساناز نداشتم و ندارم !

فقط دیدم چون وبلاگ خیلی قدیمی هست و بروز نمیشه تصمیم گرفتم که هکش کنم :)

** هر وقت هم بخواد میتونم بهش برگردونم **


ادرس وبلاگHotSaucE Was Here


پرونده ی بعدیم برای یکی از وبلاگ های سایت LoxBlog هستش 

که امنیت خیلی بالایی نداره و دارم ازش باگ پیدا میکنم که بتونم وارد پنل بشم

هروقت اونم هک شد در یک پست میزارم ادرسش رو :)

(منتظر باشید + دیفیس جدید و حرفه ای )

 

نظر فراموش نشه :)


  • ۹۳/۰۶/۲۳

نظرات (۵)

عالی داداشی ایشالاه روزی برسه سایت هک کنی :)
پاسخ:
فدات
خوب بود ولی دیفیست خیلی ساده بود چند روز وقت گزاشتی برای طراحیش؟
پاسخ:
ممنون از نظرت . حدودا 3 روز :)
واقعا متاسفم برات برای چی الکی وبلاگ مردمو هک میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
خب نوشتم که :| دیدم وبلاگ خیلی خلوته و بروز نمیشه گفتم که هک کنم و کارمو با این وبلاگ شروع کنم :)
woooooooooooooooow matin asheghetam :XXXXXXXX
پاسخ:
:D
سلام . جوجه هکر جون وبلاگهای لوکس بلاگ هک شه ، سیستمت رو هک میکنم . امتحانش مجانیه . به امید روزای بهتر
پاسخ:
باشه میبینیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.