(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

وای وای وای وای وای سلام دیروز هکی منتشر شد در بزرگترین سایت هک سمپ (اسمشو نمیگم که تبلیغات نشه ! ) که میتونه سرور هایی که انتی چیت (پول) دارند رو دور بزنه و وقتی این برنامه رو اجرا کنید و وارد سمپ بشید هر یک ساعت (سرور) بهتون 20000 پول میده !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
منم اول باورم نمیشد وقتی استفاده کردم شاخ در اوردم :| 
وکدنویسی این هک بسیار بسیار سنگین هستش و در ضمن این هک چونکه فایل exe هست و به سرور نفوز میکنه بهتره که انتی ویروستون رو غیر فعال کنید که پاکش نکنه چون هر برنامه ای که کلا نفوز داشته باشه به سرور یا به کلاینت توسط انتی ویروسا سریع پاک میشه!!! 

خب دیگه فقط میخوام معجزه رو برید ببینید :) 

و فقط کافیه برنامه رو اجرا کنید و بلافاصله وارد سمپ بشید و خواهید دید که هر ساعت 20000 به پولتون اضافه میشه !!!!:) 

((در ضمن این هک فقط در سرور های rp بر روی نسخه 0.3z کار میکنه . در جاهای دیگه متاسفانه کار نمیکنه))

من خودم توLFG تست کردم امکان نداره که کار نکنه !! 
در ضمن این رو هم بگم که وقتی شما این برنامه رو اجرا میکنید هیچی رو صفحه نمیاد یعنی دکمه یا .... نداره !! 
و وقتی کلیک کردید سریع برید به سمپ و خواهید دید پولتون چقدر میشه 
نکته : اگر سریع وارد سرور نشید(کمتر از 1 دقیقه) متاسفانه برنامه نمیتونه ایپی سرور رو شناسایی کنه و از بین میره و باید دوباره بازش کنید.. 


لینک دانلود این هک (از دستش ندید) : Samp LFG Money Hacker 0.3z.rar

  • ۹۳/۰۶/۲۷

نظرات (۳۶)

خیلی نامردی! چرا لینکو حذفش کردی ( من با اینکه دیگه Samp رو ترک کردم) ولی بازم پول میخوام. من فقط 360k پول داشتم با یه فاگیو که 98603% بنزین داشت. همین.
در ضمن من تا حالا با کار کردن پول در نیاورده بودم، آخه کیف نمیده همش گدایی کرده بودم.
آخه صفا میده بدون کار پول در بیاری. اصلا لول چیه باو؟
من رسپکتم 55/22 یعنی لول رو ول کنید بچسبید به پول نقد( نه خونه و نه ماشین)
اگه منو تو L4G دیدید من نیستم چون شاید بعضیا رمز منو بدونن.
پاسخ:
الان میزارم دوباره
link kharabe
پاسخ:
لینک که سالمه :|
عالی بود برای من که کار کرد
وای عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
خوب بود ولی کاشکی بیشتر میداد :(
وای پسر عالیههههههههههههههههههههههههه
همه میگن که کار کرده.
حالا ولش کن. متین کار داشتی زنگ زده بودی؟ من سرم شلوغ بود داشتم به فیلیپس سمپ یاد میدادم.
پاسخ:
نه کاری نداشتم ولی پول منم یکم پریده :((((
میشه تصویری بزارین من متوجه نشدم چی میگین
پاسخ:
شرمنده نمیشه . اموزش استفاده خیلی ساده هست برنامه رو دانلود کنید و سپس وارد بازی بشید همین !
اخه من 1 ساعت 2 ساعت بازی کردم نشد(واسه LFG نمیخوام واسه یک سرور دیگه میخوام)
اغا متین چرا لینکو حذف کردی میخواستم دان کنم ها
پاسخ:
خانم محترم تا هکت نکردم از وبم برو بیرون :|
(گا**دی مارو :|)
  • godlike mohem nis bedonid
  • کسی دان کرده اسم برنامش چیه داش لطفا لینک و درست کن یا لینک سالمو به امیلم بفرست
    پاسخ:
    فرستاده شد
  • امیر حسین
  • سلام من میخواستم دان کنم میگه فایل وجود ندارد لطفا رسیدگی

    کنید یا به ایمیلم بفرستید
    پاسخ:
    ایمیلتون رو اشتباه زدید . شما ایمیل بده من برات بفرستم
  • امیر حسین
  • داداش والا ایمیلم درسته بفرست برام 
    پاسخ:
    باشه الان میدم
  • امیر حسین
  • داداش این مگه چی بود که انتی ویروسم پاکش کرد هان ؟؟؟
    پاسخ:
    چون میخواد به سرور نفوز کنه ویروس میشناستش
    انتی ویروستو خاموش کن
    تو پست نشوتم که...
    لینک خرابه :(
    پاسخ:
    بله دیگه نمیتونید دانلود کنید...
    لینک پاک شد
  • بفرست به ایمیلم اگه میشه
  • داداش من لازم دارم  اگه امکانش هست بفرست به ایمیلم
    پاسخ:
    شرمنده دیگه نمیتونیم به کسی بدیم...
    داش لطفا لینک رو بفرست به ایمیلم TNX L
    پاسخ:
    شرمنده دیگه فرستاده نمیشه
    سلام لینک حذف شده میشه برای منم بفرستید به ایمیلم؟
    پاسخ:
    خیر
    وجدانن نامردیه به کسایی که زودتر اومدن بدی...خواهشا برای منم ارسال کن.
    پاسخ:
    شرمنده دیگه به کسی نمیدم
    متین تو اینرنت نامحدود داری میتونی برام مد خالی کردن بنزین سمپ گیر بیاری؟
    پاسخ:
    باشه اگه بود
    نمیشه دوباره بزارین؟حداقل برای یه روز
    پاسخ:
    خیر دیگه داده نمیشه
    توروخدا بفرستش به ایمیلم
    پاسخ:
    خیر شرمنده
    سلام لینک خرابه لطفا بفرستید به ایمیلم aqadozd@gmail.com
    لینک حذف شده اکه میشه دوباه لینکو بزار
    لطفا به ایمیلم بفرست

    سلام من سرور جدید ران کردم این هم ایپی هرکس خواست بیاد تو بازی حال کنه


    ip:202.164.128.4:7777
    پاسخ:
    چشم
    link kharabe
    Haji
    vas man bede b e-mail
    in link pokide 
    D:
    لینک که خرابه درستش کنید
    ببین دادا کاری که تو میکنی سودی توش نیست . میدونی چرا چون من استادتم میدونم چی کار میکنی دیگه دوره از darkcmr و n-rat گذشته پسر . کامپیوتر مردم چه سودی به حال تو داره . اکانت بازیشونو بزنی بازم سودی نداره چون خریدار کمه و فقط حس خوشی میکنی :) داداش من یه چیزم بگم اگه یارو بخواد شناسایی کنه میتونه با این کد آی پی سیستمی که اطلاعات میره توش رو شناسایی کنه با کد netstat -a که خودتم میدونی no-ip امن نیست :))) و آی پی خودت ست میشه روش . امید وارم منظورمو رسونده باشم و به جای این کارا یه محصولی برای فروش بزاری تا سود مالی کنی نه ویروس که ضرر ناموسی کنی :) بای
    پاسخ:
    وای تو چقدر استادی عزیزم الان میخواستی بگی بلدی؟ خایه داری فیلتر شکنتو خاموش کن بیا نظر بذار ای پیت بیوفته بگامت استاد :)) 
    سلام میشه به ایمیلم بفرستین؟
    سلام،دانلود نمیشه.میشه به ایمیلم بفرستید؟
    سلام دوست عزیز ممنونم بابات کمکت لینک دانلود خرابه لطفا به ایمیلم این برنامه رو بفرستین ممنون میشم
    من رو لینک کلیک میکنم میگه پیدا نشد لطفا بررسی کنید.
    ای بابا لینکشو که حذف کردی:((((اینم از شانس من:(((
    slm azizam mishe  b emile man befresti in linke dlsho ?
    ::::::::::::poryachitgar@gmail.com          damet garm dada6

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    © 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.