(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دیدن توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید

شخصی که وبلاگشو هک کردم اسمش هست ((علی)) که میومد و هی زیر پست هایی که من میذاشتم فحش ناموسی میداد

منم کل زندگیشو هک کردم :)

عکس از وبلاگ بلاگفا ایشون قبل از هک من !


ادرس های هک شده:


بلاگفا : HotSaucE Was Here

لوکس بلاگ : HotSaucE Was Here

آپارات :  http://www.aparat.com/Jarlali

رز بلاگ :  HotSaucE Was Here

 وی سی پی :  HotSaucE Was Here

میهن بلاگ : Hacked By HotSaucE


((وبلاگ هایی که هک کردم برگردونده میشن به شرط اینکه بیای زیر همین پست معذرت خواهی کنی))

عزیزم سایتتم میتونستم هک کنم (( http://www.sun-dl.ir )) ولی دیگه دلم نیومد چون پول دادی براش !

همه ی دیفیس ها یکی هست ((حوصله نداشتم بسازم :D))

! Expect Me !

  • ۹۳/۰۷/۰۱

نظرات (۱)

داداش من دوست علی ام بزن همه چیزشو هک کن .. اون سایتم چیزاش دست منه میخوای بیای راش بندازیم باهم ؟...من از علی خسته شدم بزن بترکونش :D
پاسخ:
خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.