(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


توضیحات

اگر از علاقه مندان ورزش پرطرفدار بسکتبال باشید، حتما با لیگ NBA و سری بازی های NBA 2K آشنایی دارید. NBA 2K در چند سال اخیر در حالی که NBA Live سقوط آزاد را تجربه می کرد، به اوج رسید. در حال حاضر جدیدترین نسخه این بازی با نام NBA 2K15 منتشر شده است که میتوانید از لینک های زیر دریافت کنید...


سیستم مورد نیاز بازی

Minimum System Requirements

•Operating System: Windows 7 64 bit or higher
•Processor: Intel Core2 Duo or better
•Memory: 2GB RAM or more
•Graphics: DirectX 10.1 compatible (512 MB) or better
•DirectX: Version 11
•Hard Drive: 50GB or more available space
•Sound Card: 9.0c compatible
•Input:Keyboard or dual-analog gamepad

Recommended System Requirements

•Operating System: Windows 7 64 bit or higher
•Processor: Intel Core i7 or better
•Memory: 4GB RAM or more
•Graphics: DirectX 11.0 compatible (2 GB) or better
•DirectX: Version 11
•Hard Drive: 50GB or more available space
•Sound Card: DirectX 9.0c compatible
•Input: Dual-analog gamepad


تصاویری از محیط بازی


nba2k15 anthony davis screenshot سیستم مورد نیاز برای اجرای NBA 2K15 مشخص شد + تصاویر جدید از بازی

nba2k15 stephen curry screenshot سیستم مورد نیاز برای اجرای NBA 2K15 مشخص شد + تصاویر جدید از بازی

nba 2k15 screenshot lebron james cavs سیستم مورد نیاز برای اجرای NBA 2K15 مشخص شد + تصاویر جدید از بازی

nba 2k15 screenshot chris andersen udonis haslem سیستم مورد نیاز برای اجرای NBA 2K15 مشخص شد + تصاویر جدید از بازی



لینک های دانلود


دانلود نسخه Reloaded با حجم 37 گیگابایت !

هر پارت = 1گیگ


Direct Link1.

2.Direct Link

3.Direct Link

4.Direct Link

5.Direct Link

6.Direct Link

7.Direct Link

8.Direct Link

9.Direct Link

10.Direct Link

11.Direct Link

12.Direct Link

13.Direct Link

14.Direct Link

15.Direct Link

16.Direct Link

17.Direct Link

18.Direct Link

19.Direct Link

20.Direct Link

21.Direct Link

22.Direct Link

23.Direct Link

24.Direct Link

25.Direct Link

26.Direct Link

27.Direct Link

28.Direct Link

29.Direct Link

30.Direct Link

31.Direct Link

32.Direct Link

33.Direct Link

34.Direct Link

35.Direct Link

36.Direct Link

37.Direct Link

38.Direct Link

39.Direct Link

40.Direct Link

41.Direct Link

42.Direct Link



منبع : دانلودها

  • ۹۳/۰۷/۱۲

نظرات (۳۸)

  • مدیر جدید
  • داداش وبلاگتو نمیفروشی اگه خواستی بفروشی 

    با قیمت بسیار عالی ازت میخرم بهم بگو
    پاسخ:
    چند داداش؟
  • مدیر جدید
  • من وبلاگتو به قیمت 25 هزارتومن میخرم 

    خوب چجوری پولشو پرداخت کنم اگر شماره حساب داری 

    به ایمیلم بفرست 
    پاسخ:
    ایدی اسکایپ یا یاهو بده با هم صحبت کنیم...
  • مدیر جدید
  • داداش این ایدیم تو یاهو است

    mohammad2387@yahoo.com
    پاسخ:
    ادد کردم
  • مدیر جدید
  • داداش میتونی یه برنامه توپ برای هک پول چنگ های صلبی 

    2 برام بدی 
    پاسخ:
    ندارم شرمنده
  • مدیر جدید
  • بیا تو یاهو مسنجر کارت دارم
    پاسخ:
    شما؟
    37 GB!!!!!!!!!!
    به قرآن نسخه ی ریلود Watch Dogs اینتقدر نبود.
    بد بخت دانلود ها که این همه رو آپلود کرده
    رفاقتا بوی خیانت میدن
    نه نگو توی قیافت دیدم
    شعری از یاس
    دارم گوش میدم
    :)
    پاسخ:
    اره گرافیکش عالی شده...
    خخخ
  • کسی که میخواست وبلاگتو بخره
  • داداش من وبلاگتو به قیمت 50 تومن میخرم میفروشی یا نه ؟


    این برنامه برای سرور جی تی ای هست ها  نمیدونم هک پول چیه همونو بفرست به ایمیلم تو پست پایینی که عکس نداره

    در ضمن ایمیلتم 20 تومن میخرم دیگه نه نگو
    پاسخ:
    آقا نمیفروشم بیخیال ما شو :|
  • مدیر جدید
  • داداش باشه نفروش 

    ولی خیلی نامردی 50 +20=70 ازت میخریدم 

    خوب حداقل اون برنامه برای هک پول سرور ال اف دی  ج تی ای 

    برام بفرست
    پاسخ:
    آقا نمیخوام :|
  • مدیر جدید نیستم دیگه
  • خوب نخواه 

    پس اون برنامه هک پولو برام بفرست قربون دستت
    پاسخ:
    عزیزم تا هک نشدی فرار کن :|
  • مدیر جدید
  • داداش اولا : تو که رمز عبور ایمیل و وبلاگ ووبسایتمو نداری 

    داداش دومن: این برنامه هک پول برای جیتی ای بده برام
    پاسخ:
    دانلود هک پول برای بازی کلش اف کلنز

    http://bestgames.blog.ir
  • مدیر جدید
  • داداش من گفتم برای جی تی ای که 

    تو پست پاینی گزاشتی برام بده 
    پاسخ:
    این برای جی تی ای هم هست برو دانلود کن
    جدی میگم...
  • مدیر جدید
  • نمیخوام من برای جی تی ای میخوام داری 

    یا نه 
    پاسخ:
    عزیزم همونه :| 
    میخوای بگیر میخوای نگیر
  • مدیر جدید
  • من دانلود نمیکنم این که گفته هک کلش اف کلنز
    پاسخ:
    باشه نکن
    ولی برای gta م کار میکنه..
  • مدیر جدید
  • پس دانلود کنم بگ.و منتظرم ؟؟///
    پاسخ:
    اگه میخوای..
  • محمد عزیزی
  • داداش من این وبلاگمو تازه ساختم میتونی کمکم کنی 


    رونقش بدم؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    رونقش چیه :|
  • محمد عزیزی
  • میخوام بازی برای خرید و فروش بزارم 

    اگر کمکم کنی هر کی بازی خرید نصفش مال تو 
    پاسخ:
    چی کار کنم برات؟
  • محمد عزیزی
  • میتونی یه قالب بازی خوب برام بسازی 
    پاسخ:
    نه شرمنده ...
    وقت ندارم
  • محمد عزیزی
  • داداش قبوله تو بازی برام پیدا کنی واپلود کنی رو صفحه 


    و هرکس خرید نصف پولش برات میدم
    پاسخ:
    آقا شرمنده من اصلا نمیتونم برات کاری بکنم...
    سرم خیلی شلوغه
  • محمد عزیزی
  • باشه هر وقت خاصی 

    بهم بگو بای
    پاسخ:
    بای
    سلام اقا متین.این عزیزی چی میگه؟میخواد بازی بفروشه؟اگه کاری هست من میتونم انجام بدم
    پاسخ:
    اره  هروقت باز اومد میگم بیاد به سایت شما...
  • داداش عزیزی منم
  • این میخواد با من همکاری کنه سایتشو بده منم برم با هم بفروشیم
    پاسخ:
    اینه سایتش : www.ubirock.ir
    قسمت اول مجموعه ی امیر در لای فور فیم منتشر شد
    پاسخ:
    ایول :)))
    دوست عزیز. یک سوال . شما خودت این بازی رو انجام دادی؟ اگه آره لطفا بگو چی جوری تهیه کردی . واقعا تشنه این بازی ام .
    پاسخ:
    با سلام
    بله من این بازی رو از سایت download.ir خریداری کردم با قیمت 18 هزار تومان... 
    واقعا عالی هستش پیشنهاد میکنم حتما بازیش کنید...
    ببخشید . بعد هزینه بازی رو چیجوری پرداخت کردید ؟ آیا قابل اعتماد هست ؟
    پاسخ:
    بله . بازی رو با پیک میفرستن در منزلتون و همونجا حساب میکنید...
    بازی هم اصلا مشکلی نداشت...
    معذرت می خوام ، بازی چند تا DVD بود ؟ سیستم مورد نیاز بازی چی هست ؟
    پاسخ:
    بازی 10 تا dvd هستش...
    سیستم من هم این هست که تونستم روی High بازی رو اجرا کنم...
    ram: 8
    cpu : intel corei7 2.90ghz
    gerafick : nvidia geforce gt 740m 2gb
    من با این سیستم اجراش کردم...
    به نظر شما این سیستم مناسب اجرای بازی هست ؟

    ram: 2
    cpu :pentimum dual-core cpu 3.00 ghz 
    gerafik :2gb 
    پاسخ:
    گرافیکتو دقیق بگو ببینم چیه؟
    سی پی یوت خوبه ولی رمت کمه ولی فکر کنم اجرا بشه...
    داداش سیستم من pc هستش به نظر شما بازی تیک گرافیکی برام پیدا میکنه ؟ مثلا یکدفعه قطع بشه یا سرعتش کند بشه ؟ گرافیکم هم زیاد اطلاع ندارم میدونی چون زیاد سمت این چیزاش نرفتم. فقط ببخشید وقتتونو گرفتم واقعا عذر میخوام .
    پاسخ:
    نه داداش این حرفا چیه در مورد سوالتم بگم که اگه شما بازیتون رو روی low (پایین ترین سطح گرافیکی) بذارید هیچ مشکلی پیش نمیاد . میتونید راحت بازی کنید...
    داداش یکی اکانت کلش اف کلنزمو هک کرده واسم پسش میتونی بگیری؟.. پولم بت میدم :(
    پاسخ:
    نه شرمنده من دیگه هک نمیکنم..
    خو ایمیل یاهوو منو که گذاشته بودم رو جیمیل هم هکش کردیه حداقل اونو پسش بده شاید خودم تونستم جیمیلمو پس بگیرم :(((
    پاسخ:
    چیو پس بدم . دقیقا ایدیتو بگو
    star.mehdii52@yahoo.com
    هکش کردی :(
        
    پاسخ:
    میدم بهت . یه ایدی اسکایپ یا یه چیزی بده که پسوردشو بفرستم
    این ای دی لاینمه فقط لاین دارم
    meti.star
    پاسخ:
    اکی
    سلام دوباره دوست عزیز . من همون کسی هستم که درباره بازی ازتون سوال کردم . میخواستم بپرسم آیا ویندوز 32 bit برای اجرای بازی مناسب هست یا نه؟
    پاسخ:
    سلام خیر
    بعد ببخشید با اون اطلاعاتی که از سیستم خودم بهتون دادم آیا میشه روی همچنین سیستمی ویندوز 64 بیت نصب کرد؟
    پاسخ:
    بله 100%
    معذرت میخوام بعد چه فرقی با ۳۲ بیت میکنه؟
    پاسخ:
    شما یه سرچ بکن تو گوگل میفهمی کلا 64بیت خیلی بهتر از 32 بیت هستش
  • مدیریت سایت دانلودها
  • ببخشید دوست عزیز مطلب شما کپی برداری از سایت ما است.

    لطفا برای حفظ خود و سایتتان، این پست را پاک کنید یا منبع را ذکر کنید.در غیر این صورت، به ارائه خدمات دهنده وبلاگتان گزارش خواهد شد.
    salam dadash.hatman bayad windows 64 bit bashe??
    پاسخ:
    بله
    نمیشه با ویندوز 32 بیت اجراش کرد اخه من دانلود کردم ولی ویندوزم 32 !!!!!!!!!
    پاسخ:
    خیر نمیشه. باید حتما 64 باشه
    سلام .داداش بازی دانلود کنم مشکلی نداره نصب میشه اگه مشکلی نداره بگو دانلود کنم
    پاسخ:
    هیچ مشکلی نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    © 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.