(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دیدن توضیحات + لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

(پیشنهاد میکنم دانلود کنید خیلی جالبه :)) )


این یک برنامه ی Malware هستش که فکر کنم همتون بدونید چی میشه!

ولی حالا برای کسانی هم که نمیدونن میگم

هر کسی که روی این برنامه کلیک کنه پیغام های پشت سرهم براش میاد

که خیلی اعصاب خورد کن هستش :D

ولی درکل میتونه شوخی جالبی باشه برای دوستانتون

(این برنامه هیچ ویروسی نداره میتونید قبل از استفاده اسکن کنید)

(این برنامه رو با Visual Basic 6 ساختم)

امیدوارم که خوشتون بیاد


لینک : دانلود


  • ۹۳/۰۷/۲۶

نظرات (۴)

خیلی ببخشید، روم به دیوار، اسمم رو وارد کردم Goh گفت به به عجل اسم قشنگی
:D
پاسخ:
:)))))) عالی بود
هنوز سمپ داری؟
پاسخ:
اره
سلام من با c# یه برنامه نوشتم چطوری میتونم اونو با پسوند exe. سیو کنم؟
پاسخ:
من اینو با vb6 نوشتم با c# کار نکردم تاحالا
سلام
میشه کد این برنامه رو بزاری ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.