(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید...


اول روی لینک زیر کلیک کنید.

AWSurveys - Paid Website Evaluations


بعدش سایتی باز می شود که باید توش ثبت نام کنید پس روی create free account کلیک می کنید.بعد ثبت نام چنین صفحه ای باز می شود. 



بعدش روی اون کادر های سفید کلیک می کنیدصفحه ای باز میشه به این شکل 



در قسمت website review اسم یک وبسایت که دوست دارید بنویسید بعدش رویهsubmite review کلیک کنید .بعدش یه صفحه باز میشه به صورت زیر 



که به معنای انجام عملیات استشما با اینکار می توانید 3$ بدست بیاورید و با معرفی دوستان خود می توانید0.3$ بدست اورید وقتی حساب شما به 15$ رسید می توانید ویزا کارت بخرید و با اون خرید کنید. وقتی حساب شما به 15$ رسید بروی home کلیک کنید و روی cash out کلیک کنید و خرید خود را بکنید.

  • ۹۳/۰۸/۰۷

نظرات (۳۲)

متین این هم برای ما بذار.ممنون
پاسخ:
باشه
ممنون از شما لطفا نحوه معرفی دوستان رو هم بگید با جزییات خیلی ممنون
پاسخ:
کاری نداره اون لینکی که بهت میده رو به دوستت بده و بگو ثبت نام کنه ...

دیگه باچه کارهایی میتوان پول را زیاد کرد؟
پاسخ:
نمیدونم من با این روش جم میگیرم فقط
اقا وقتى اون صفحه صفیدا که باید توش اسم سایت بنویسى تموم میشه دیگه از اون صفحه ها نمیاد باید چه کار کنى
پاسخ:
عزیز از اون جا به بعد باید لینکی که برات تو صفحه گذاشته رو بدی به دوستات و اونا با لینک شما قبت نام کنن و هرکی که ثبت نام کنه برای مشا پول میاد...
ببخشید تو مال من هی صفحه ای رو که توش مشخصات مینویسم تکرار میشه یعنی ثبت نام نمیکنه من باید چیکار کنم؟
پاسخ:
متن پیامی که برات میاد رو بنویس تا راهنماییت کنم

سلام داداش میشه بهم جواب بدی ، الآن من با معرفی سایتا 1.80$ بردم ولی دیگه بلد نیستم چطوری به 15.0$ برسونم ، میشه بهم یاد بدید ؟!!
پاسخ:
داداش بهت یه لینکی پایین صفحه بهت میده که باید اون لینک رو به دوستات بدی و دوستات ثبت نام کنن تو سایت (با لینکی که دادی) بعد هرچقدر که ثبت نام کنن به حساب شما هم پول اضافه میشه...
سلام 

ببخشید سوال داشتم

خودتون نتیجه گرفتید از این کار من ک بلد نیستم چیکار کنم ؟؟؟ چجوری ب دوستام اینوایت بفرستم

پاسخ:
عزیز لینکی که بهت میده رو بده به دوستات تا اونا با لینک تو ثبت نام کنن
آقا به من کمک کنید بلد نیستم توروخدا

پاسخ:
شما سوالتو بپرس بهت جواب بدم
 cash out  میزنم  اینو مینویسهThe minimum to request a cashout is $15, your current balance is $ 0.300
پاسخ:
آره باید 15 دلار جم کنی بعد cash out بزنی
وقتی به 15$ رسید چطوری ویزا کارد بخریم؟و اینکه چطوری با ویزا کارد جم کلش اف کلنز بخریم؟
پاسخ:
وقتی 15 دلار شد cash out بزن و یه ایمیل بنویس و بعد از چند روز تمام اطلاعات کارتت میاد به ایمیلی که زده بودی... و راحت میری تو بازی و میتونی 1200 تا جم بخری
من لینکو دادم به دوستم. ثبت نام کرد . ولی پولی اضافه نشد
پاسخ:
چرا میشه باید به چند نفر بدید به یک نفر که پولی اضافه نمیشه
چند بار میتونیم این کار رو انجام بدیم؟
پاسخ:
هرچقدر که عشقته
ببخشید هر سایتی رو که دلمون میخواد میتونیم بنویسیم

پاسخ:
بله
1.ببخشید دعوت کردن دوست چه شکلیه
2.چه شکلی 15 دلار میشه جمع کرد
ممنون میشم اگه جواب بدی دوست عزیز
پاسخ:
بعد از ثبت نام به شما یه لینک میده که اونو باید به دوستتون بدید تا دوستتون از روی لینک شما ثبت نام کنه ...
هرچقدر بیشتر ثبت نام کردن روی لینک شما، پول شما بیشتر میشه
با سلام
دوست عزیز این سایت چند روزی است که داره تقلب میکنه و پول تبلیغات و فرند و لینکو نمیده و با این وجود پول درمیاره
اگر میخوای جم بگیری با برنامه Free My Apps و Bundey Apps بگیر خواهش میکنم مردم رو گول نزن من ارشد برنانه نویسی دارم راحت اینجا رو هک و بن میکنم
Id Line Me : P.hacker
Id Skype : P.hacker3
پاسخ:
تو کی باشی که بخوای به من بگی این کارو نکنم :|
من هرچی بخوام میذارم تو وبم فهمیدی؟
داداش الان پول های من 30 دلار هست چجوری برای کلش جم بخرم

پاسخ:
روی cash out کلیک کن
عالی
پاسخ:
ممنون
سلام داداش من پولمو به حد مورد نظر رساندم و کلمهcash outزدم حالا نمی دونم چی کار کنم بهم بگو مرسی
پاسخ:
به ایمیلی که زدی اطلاعات کارت فرستاده میشه
هیچی به ایمیلی نمی یاد باید چی کار کنم
پاسخ:
نمیدونم منم همین مشکلو دارم
چرا من رو ثبت نام نمی کنه؟
پاسخ:
نمیدونم
با سلام و ارض خسته نباشید.
من موقعه تبت نام لینکی که باید به دوستام میدادم رو برنداشتم چون نمیدونستم.
چه طوری باید دوباره پیداش کنم و برش دارم????¿¿¿¿¿
پاسخ:
شما دوباره توی سایت login کن اون پایین لینکی که باید به دوستتون بدید رو نوشته..
maro moarefimikoni polaro mizani be jib  3$ mano bede
داداش من اون جاهاى سفید که گفتید همش رو زدم ولى چیزى  نداد اخه
  • Mehrshad Abaszadeh
  • سلام
    وقتی لینک رو دادم به دوستم ،دویتم باید چکار کنه؟لطفا کامل توضیح دهید
    ممنون
    همش الکیه من همه کارا رو کردم هیچ اتفاقی نیوفتاد
    سلام. شما می توانید از سایت GemBegir.iR برای بازی های مختلفی مانند Bomb Beach و Clash Of Clans جم خریداری کنید
    روشی ابدایی از تیم UbiRock منتشر گردید
    هک تمام مورد های Clash Of Clans ( جم، اکسیر، پـــول)
    برای رفتن به صفحه ی مورد نظر کلیک کنید
    با همکاری AmiR TVR
    برای هدایت شدن به صفحه ی مورد نظر کلیک کنید.
     هدایت
    ببشخید، لینک ندادم :)
    اقا سلام من 15$ رو جمع کردم cash out زدم دوباره شدم 0.0$.چیکار باید بکنم؟
    سلام من 15 دلار جمع کردم ولی با زدن دکمه کاش اوت همش صفر شد ایا باید حتما حساب بیپال داشته باشم؟
    پاسخ:
    نمیدونم منم گیر کردن فکر کنم سر کاریه!
    سلام دادا میگم باید اطلاعت کارت چی رو بدم کارت بانکی ؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم عزیز
    سلام این سایت قبلا گیفت کارت میداد ولی الان  حساب پیپال میخواد که اونم واریز نمیکنه به حساب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    © 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.