(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


امروز راک استار تعداد انگشت شماری تصاویر از نسخه های نسل هشتمی بازی GTA V منتشر کرد. در تصاویر جدید می توانید مسابقات درون GTA Online را که به صورت ۳۰ نفره هستند، مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یکی از پیشرفت های نسخه های نسل جدید GTA V نسبت به نسخه های نسل قبلی، در بخش آنلاین این بازی بود. در بخش آنلاین نسخه های جدید، ۳۰ کاربر قادر هستند به صورت همزمان متصل شوند، در صورتی که این تعداد در نسل قبل ۱۶ نفر بوده است. حال در تصاویر جدید می توانید نگاهی بر این قابلیت داشته باشید. در این تصاویر مسابقات ۳۰ نفره به نمایش گذاشته می شود، همچنین تصویری از طراحی شخصیت در بخش GTA Online بازی را می توانید در بین تصاویر مشاهده کنید.

راک استار در بیانیه دیگر که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است، اعلام کرد بازی بر روی PS4 و Xbox One دارای یک بروز رسانی روز اول خواهد بود که هنوز اطلاعاتی از حجم آن منتشر نشده است. راک استار نیز اعلام کرد بخش Heists در بخش آنلاین هم اکنون در حال توسعه است و در آینده برای تمام نسخه ها در دسترس قرار می گیرد.


  • ۹۳/۰۸/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.