(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


همان طور که می دانید نسخه های نسل هشتمی عنوان GTA V به انتشار رسید و کاربران و طرفداران این عنوان در این دو کنسول در نسل جدید این عنوان را تجربه کردند. به نظر می رسد بخش Snapmatic بازی که در حقیقت برنامه ای است در گوشی هوشمند سه شخصیت، همگان را مجذوب خود ساخته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

با توجه به تغییر بسیار مشهود و قابل توجه قدرت سخت افزار ها، راکستار این شانس را پیدا کرده است که Los Santos و Blaine را با جزئیات بیشتر بازسازی کرده و آنان را بیش از پیش جذاب کند. اگر شما نیز به بخش آنلاین این عنوان در نسل جدید رفته باشید، خواهید دید که بر خلاف انتظار، بسیاری از کاربران اصلا با یکدیگر به جنگ نمی پردازند و یا از تفنگ برای دوئل استفاده نمی کنند؛ بلکه بسیاری در حال پرسه زدن در جهان بازی در حالت اول شخص هستند.

خود شهر و حومه آن بسیار متفاوت به نظر می رسد. بسیار زمان خواهد برد تا بتوان تمام این جهان پر جزئیات را  کاملا کاوش کرد. به نظر می رسد عکاسان شغل خود را در این جهان پیدا کرده اند و با استفاده از فیلتر های قرار داده شده برای برنامه Snapmatic تصاویر زیبایی را از زیبایی Los Santos به زیبایی به نمایش کشیدند.

شما می توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کرده و از جزئیات تصاویر لذت ببرید:


  • ۹۳/۰۸/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.