(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


(( اختصاصی PcGamers ))


در این پست قصد دارم آموزش آنلاین بازی کردن بازی زیبای Mafia 2 رو به شما ارائه کنم..

اگه بازی Mafia2 رو ندارید میتونید از  دانلود کنید


فیلمی آماده کردم از روش نصب کرک و پچ برای آنلاین کردن بازی

ابتدا این کرک و پچ را دانلود کنید


دانلود کرک


دانلود پچ



سپس فیلم آموزش نصب را ببینید


فیلم آموزش



اگه بازی شما ارور Version داد

این کرک رو در محل نصب بازیتون بریزید


دانلود کرک برای ارور




فیلمی از گیم پلی بازی آنلاین Mafia 2


  • ۹۴/۰۱/۰۸

نظرات (۱۵)

سلام. اجازه ی کپی برداری همراه با درج منبع رو دارم؟
پاسخ:
آره توی فیلم آموزش هم پایینش نوشتم UbiRock
سلام،تو بازی انلاین ماموریت چی هستش؟! چند تا سرور داره ؟ سرعت اینترنت حداقل چقد باشه؟ 
پاسخ:
matin: سلام چون این بازی تازه آنلاینش کرک شده بخاطر همین گیم مودی هنوز براش ساخته نشده و باگ های زیادی هم داره. من با سرعت 512 مخابرات تونستم پینگ 140 بگیرم که جواب میده . سرور هم زیر 15 تا داره . و اینکه میتونی تو بازی مثلا ماشین بیاری برای خودت . آدمتو عوض کنی. بری دزدی مغازه با افراد دیگه . بعد با پولی که دزدیدی میتونی ماشینتو اسپرت کنی و .... . ولی خوب باگ های زیادی داره که در کرک های بعدی درست میشه ! و امکان داشتن شغل هم اضافه میشه و میتونی خونه و ماشین بخری و وارد خانواده (مافیا) بشی....  امیدوارم که کامل توضیح داده باشم . سوالی داشتی بگو
فدا مدا ، دیشب تا صبح بیدار بودم تا بازی دانلود بشه ، نصب شد جالب بود ،آره باگ زیاد داره چند تا سرور داشت که فکر کنم روسی بود ولی نمیتونستم تو مپ حرکت کنم فکرکنم قبلش باید اکانت درست می کردم ،اگه تو ایران خودمون یه سرور می زدیم خیلی خوب بود  (مثله کانتر) گروهی به هم حمله میکردیم! :q
پاسخ:
خخخ ببین این سرور یکی از بهترین سروراشه اگه خواستی بازی کنی برو اینجا 
http://8pic.ir/images/e4ffrf4xrwwqqw7pp2cq.jpg

وقتی میگه ورژن بازی  آپدیت نیس

کرک  pc رو باید چی کار کنیم؟ تو محلی که بازی هست کپی کنیم؟

پاسخ:
بله
سلام.ظاهرا سایتی هم جهت ثبت نام در سرور ها وجود داره.اگه بلدید آدرسشو بدید.
پاسخ:
خیر وجود نداره...  از بازی باید ثبت نام کنید
چه جوری؟
پاسخ:
وارد یکی از سرور ها بشید و نام و رمزتون رو وارد کنید...
در قسمت port چی بنویسم؟
پاسخ:
دوست عزیز فیلم اموزشی رو نگاه کنید...
حاجی شرمنده وقتتا می گیرم.ولی من چند بار دیدم چیزی در باره نحوه ی ثبت نام نبود.
پاسخ:
داداش به نظر من بازی نکنی بهتره چون بازی پر از باگ هست 5 دقیقه هم نمیتونی بازی کنی هی لگ میندازه و از سرور قطع میشی من میخواستم بازی کنم ولی پشیمون شدم اصلا نمیشه بازی کرد...
lاز god ping استفاده کن
پاسخ:
نه کلا بازی مشکل داره گیم مد براش ساخته نشده هنوز اگه وارد بشی هیچ کاری نمیتونی بکنی :|
فکر می کنی حدودا چقدر وقت دیگه گیم مد های بهتری بیاد؟
پاسخ:
فکر نمیکنم اصلا گیم مد بیاد چون بازیکن هاش خیلی کمن
 سلام  من تمام مراحل  رو رفتم وقتی میخواستم اجرا کنم ارور ورژن داد بعد کرکش رو دان کردم  اما وقتی میخوام نصبش کنم این ارور رو میده .the program can not start because APEX-release dll is missing from your computer try reinstalling the program to fix this problem ممنون میشم کمکم کنید بازم تشکر
سلام من همه ی کار هارو کردم ولی وقتی میزنم بازی بیاد بازی ارور stopping work  میده لطفا به من کمک کنید
the program cant start beacause binkw32.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem مال من این ارور رو میده انتی ویروسمو موقع نصب خاموش کرده بودم چیکار کنم ؟؟؟

1 ورزنتون خیلی قدیمی

2کرکتون خرابه

3 این ارور هم به معنی پچ خیلی قدیمه stopping work
سلام من کرک دومی هم دانلود کردم . همون ارور میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.