(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


The Witcher 3: Wild Hunt، آخرین عنوان این سری RPG فوق العاده CD Projekt RED می باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی در دسترس قرار گرفته، و بیش از پیش ما را این عنوان جهان باز حماسی آشنا کرده است. بازیکنان در محیط اطراف تاثیر گذار و طبیعت خیره کننده، غرق خواهند شد. این ویژگی باعث می شود که احساس کنیم جزئی از این داستان هستیم، و تنها کنترل آن به عهده ما نیست.

ویژگی که عناوین این سبک را متفاوت می کند، حیات وحش بازی است. به طور معمول در پس این بخش، تفکر و خلاقیت فراوانی نهفته است. CD Projekt RED نیز از این قاعده مستثنی نیست. Chris Priestly،مدیر روابط عمومی، در این باره چنین گفته است:

هیولاها را می توانید در دهکده ها یا شهرها به دام بیاندازید، اما کار دشواری می باشد. اغلب موجودات به حدی باهوش هستند که اگر انسان های بیشتری در اطرافشان باشد، برای آن ها خطرناک است. به همین دلیل از شهرها، دهکده ها بزرگ و مکان های شلوغ اجتناب می کنند، با این حال غیرممکن نیست. مردم شهر مجبور نیستند که بایستند، و کشته شوند. آن ها به قدری باهوش هستند که بجنگند، یا فرار کرده و مخفی شوند. حیوانات و هیولاها به یکدیگر حمله می کنند. براساس اوضاع هیولاها/موجودات به NPCهای تصادفی حمله می کنند، یا بالعکس. یک کشاورز تنها در جاده ممکن است با ۲ – ۳ گرگ رو به رو شود. او مطمئنا تلاش می کند که از دست آن ها فرار کند، وگرنه خوراک گرگ ها خواهد شد. گروهی از سربازان نیز در وضعیت مشابه درگیر نخواهند شد، زیرا گرگ به حدی باهوش هستند که فرار کنند. همچنین باید چرخه روز/شب و مکان را نیز در نظر بگیرید. بعضی موجودات در شب قوی تر هستند، یا drownerها نزدیک آب هستند. به طور کلی، این جهان زنده بود، و با شما در تعامل است.

این ویژگی یکی از دلایلی است، که دعا می کنیم The Witcher 3 به تمام وعده هایش عمل کند. به دلیل توجه به این جزئیات، می توان نتیجه گرفت که با یکی از بهترین عناوین RPG تاریخ رو به رو هستیم. ۱۹ می ( مصادف با ۲۹ اردیبهشت ) زمان رسیدن دارندگان Xbox One, PS4 و PC به آرزویشان، و عرضه این عنوان خواهد بود.

  • ۹۴/۰۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.