(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


انتشار نسخه ی GTA V PC از همان ابتدای امر دچار مشکلاتی بوده است. مشکلاتی در ارتباط با درایورها، سرعت دانلود از استیم، افت فریم هنگام رانندگی در بازی و …

حال به استرسی که راکستار از بعد از انتشار بازی دچار آن شده، گزارش چندین کاربر مبنی بر هک شدن اکانتشان و حتی ایجاد تغییرات در آن را نیز اضافه کنید.

کاربران برای کمک به فروم راکستار رفته اند اما هنوز جوابی دریافت نکرده اند. با توجه به گفته ی یکی از کاربران به نام song414: « ظاهرا بیش از ۲۴۰۰ اکانت PC بازی هک شده اند. روزی که اکانت من هک شد تعداد اکانت های هک شده ۱۹۸ بود اما روز بعدش تعداد ۲۲۰۰ اکانت دیگر هک شد.»

گفته شده است که این اکانت ها در سایت Multiplayer Game Hacking به قیمت ۱۵ دلار به فروش می رسد. کاربرانی که درباره ی عدم امکان ورود به اکانتشان شکایت می کردند مدعی شده اند که سایت اشتراک گذاری Pastebin جایی است که اطلاعات اکانتشان قرار گرفته است.

کاربران همچنین در Reddit از راکستار به خاطر کم کاری در رسیدگی و کمک نکردن به آن ها گله گذاری می کنند. هر چند این تعداد در طی ساعات گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

کاربر Reddit به نام Styrofoam–Boots گفته است: «یکی از بزرگترین مشکلات، نحوه برخوردشان با ماست وقتی از آن ها کمک می خواهیم. بیشتر شرکت های پیشرفته که مشکل اکانت ها هک شده را برطرف می کنند، با این دست موقعیت ها فورا مقابله می کنند و طوری رفتار می کنند که انگار  اهمیت می دهند. در حالی که راکستار به وضوح مشخص کرده که ما فقط باید بنشینیم و صبر کنیم تا آن ها حس کنند که باید اکانت های ما را که با Ip های ناشناس از روسیه به آن ها دسترسی داشته اند بررسی کنند. کل این پروسه را می توان در مدت زمان هر سی دقیقه یک نفر معکوس کرد.»

  • ۹۴/۰۲/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.