(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


تقریبا غیر ممکن است که یک نسخه جدید از سری بازی های Grand Theft Auto بر روی PC منتشر شود و ماد سازان شروع به ساخت انواع ماد برای آن بازی نکنند. نسخه پنجم از این سری بازی چند روز پیش بر روی رایانه های شخصی منتشر شد و امروز اولین ماد بازی برای GTA Online منتشر شد.

این ماد که “برف در GTA Online” نام دارد توسط یکی از ماد سازان برجسته منتشر شده است. همچنین کاربرانی که این ماد را بر روی بازی خود نصب کردند یک ویدئو از حالت شهر پس از نصب درست کردند که در ادامه می‌توانید آن را دریافت کنید.

البته هنوز مشخص نشده است که با نصب این ماد آیا اکانت Steam شما بن خواهد شد یا هیچ خطری را در پی نخواهد داشت. تا هم اکنون که هیچ گزارشی در این رابطه منتشر نشده است.

شما به نصب ماد برای استفاده در بخش سینگل پلیر (تک نفره) نیاز نخواهید داشت و می‌توانید با فعال سازی یک رمز تقلب این حالت را در بخش داستانی فعال کنید. همچنین با نصب آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی، ماد شکسته می‌شود و بازی به حالت قبلی باز می‌گردد. به همین دلیل سازندگان ماد قول انتشار نسخه جدید آن را داده اند.

به زودی نسخه ای جدید از ماد که هماهنگ با آپدیت جدید راک استار است در سایت ذکر شده قرار می‌گیرد. برای دانلود این ماد می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.


  • ۹۴/۰۲/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.