(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


کسانی که با کارت گرافیک های قدرتمند کمپانی Nvidia به تجربه ی جدیدترین بازی ها می پردازند، بدون شک با این خبر خوشحال خواهند شد; چراکه این کمپانی راهنمای جامعی برای بهینه سازی گرافیکی عنوان GTA V منتشر کرده است که در نوع خود جالب است. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

کمپانی Nvidia معمولا راهنماهای گرافیکی این چنینی را برای بازی های AAA بزرگ و جذاب منتشر می کند و عنوان GTA V هم از این قاعده مستثنا نیست. این راهنمای منتشر شده از سوی Nvidia عمق جذابیت را در بردارد زیرا تمامی راهنمایی های بازی را به شما نشان می دهد و تمامی جنبه های مختلف بازی را مورد بررسی قرار می دهد. از نرخ فریم ریت بازی گرفته تا چگونگی خارج شدن از بازی و بسیاری از چیزهای دیگری که برای کاربران جذاب است.

شما می توانید راهنمای گرافیکی کامل عنوان GTA V را از اینجا تماشا کنید و به مطالعه ی آن بپردازید.

  • ۹۴/۰۲/۰۲

نظرات (۱)

پیغام ک میده تو سیستم من اینه:

Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.geforce.com/whats-new/guides/grand-theft-auto-v-pc-graphics-and-performance-guide" on this server.

Reference #18.22f31402.1436565230.3c38b07e

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.