(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


در این پست قصد دارم آموزش رفع اررور Tieup 0014 CHK B رو برای بازی Gta V آموزش بدم...

این اررور هنگامی رخ میده که شما آپدیت 4 و کرک 4 از گروه 3DM رو برای بازیتون نصب کرده باشید و وقتی دکمه F رو داخل بازی بزنید بعضی اوقات این اررور براتون میاد و بازی Crash میکنه ...

حالا برای رفع این اررور کار های زیر رو انجام بدید


1) فایل GTA V Launcher By Ashraf GTX.rar رو از اینجا دانلود کنید

2) سپس محتویات فایل دانلود شده رو (GTA.exe و GTA V Launcher.exe و DevComponents.DotNetBar2.dll) در پوشه ای که بازیتون هست بریزید

3) و در آخر هم روی GTA V Launcher.exe کلیک کنید و 20 ثانیه منتظر باشید تا وارد بازی شه...


*توجه : هربار که میخواید وارد بازی شید باید روی آیکن GTA V Launcher.exe کلیک کنید و 20 ثانیه منتظر بمونید وگرنه باز هم اررور براتون میاد !


با این کار شما موفق به از بین بردن اررور Tieup 0014 CHK B میشید...

تست شده توسط PCGAMERS

  • ۹۴/۰۲/۱۱

نظرات (۱۳)

این کار هم انجام دادم فایل ها رو کپی کردم مشکل برطرف نشد هنوز موقع سوار شدن که F می زنی گیم گیر میکنه بعد کرش می کنه (ویندوز 8.1 64bit)
پاسخ:
من این کارو کردم درست شد الان هیچ کرشی نداره بازیم...
خیلی عالی و کاربری :) ممنون متین جون
پاسخ:
:)
سلام. من اپدیت 4 رو نصب کردم با کرک4 زمانی که بعضی موقع ها سوار ماشین میشم ارور lf you close the program,you might iose information میدن البته متن ارور بود نوشتم . ممنون
پاسخ:
از اررورتون عکس بگیرید بدید ...
تین. خدا خیرت بده. دمت گرم
پاسخ:
قربونت ♥
سلا . دقیقا منم وقتی f رو میزنم کرش میکنه ولی اپدیت 5 کرک فیکسش اومده لطفا قرار بدین و یک اموزش  

آموزش فیکس کردن بعضی از بیرون پردیدن های ناگهانی بازی ( Fixed Crashed ) :

1- ابتدا برنامه نوت پد (notepad ) ویندوز خود را باز کنید.

2- در داخل برنامه نوت پد از گزینه FILE و عبارت New یک صفحه جدید خالی باز کنید و حالا عبارت زیر نوشته را Copy و در داخل آن Past کنید و بعد دکمه های Ctrl + S را همزمان بزنید تا پنجره SAVE بیاد  و حالا قسمت File Name شما بنویسید GTAV.bat و یا GTAV.cmd و حالا OK را بزنید، حالا شما یک فایل اجرایی با فرمت bat و یا cmd دارید را به حل نصب بازی ببرید و در آنجا روی آن دابل کلیک کنید تا خودش کار خود را انجام دهد.

عبارتی که باید داخل صفحه اضافه شود:

@echo off
[b]if not "%~1"=="p" start /min cmd.exe /c %0 p&exit
start "" "GTAVLauncher.exe"
start "" "Launcher.exe"
timeout /t 120 /nobreak >nul
taskkill /f /im GTAVLauncher.exe[/b]
خودم تست نکردم ولی شاید حل بشه با ریختن اپدیت 5 و این راه حل ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
دوست عزیز آپدیت 5 نیومده که ! الان آپدیت 4 موجود هست با کرک 4 که میتونید از download.ir بگیرید و بریزید
داداش عزیزم چرا اومده تو اینترنت سرچ کردم سایت ایرانی دانلود کردم اینم لینک    dl5.game2dl.com/NEW/3DMGAME-Grand.Theft.Auto.V.Update.5-v1.0.350.2.and.Crack.v4-3DM-www.game2dl.com.rar                   

من خودم اول ابدیت 1و2و3و4 و5 رو به ترتیب ریختم وکرک فیکس v4 و لانچری که زحمت کشیدی گزاشتی استفاده کردم کلا حل شد تمام مشکلات gta v
پاسخ:
خب خداروشکر
سلام متین. مشکل 34% رو چجوری باید حل کرد؟
پاسخ:
کدوم مرحله هست؟
اقا نوکرتم یه دونه ای
پاسخ:
فدات
سلام 
من بازیو کامل نصب کردم تموم شد شماره 1و2 را نصب کردم تمام شد ولی وقتی میخوام اجرایش کنم این ارورو میده err_no_launcher 
please run Grand Theft Auto V using playGTAV.exe 
و لانچر هم اجرا نمیشه اونیکی لانچرو میزنم آخرش کد میخواد xxxx-xxxx-xxxx اعصاب نذاشته
پاسخ:
انتی ویروستون رو خاموش کنید و دوباره کرک با آپدیت 1 با 4 رو بریزید
متین، تو وب ما رو هک کردی؟!
پاسخ:
نه ! هک نشده که
اقا دمت گرم خیلی بهتر شد بازی
پاسخ:
خداروشکر...
یعنی خداحفظت کنه دمت گرم کارکرد.فک میکردم اگه دوباره بازی رو برم درست میشه 10 باز یه مرحله رو رفتم خخخ.بازم دمت گرم
پاسخ:
خواهش
سلام خیلی خیلی ممنون چند مرحلش درست شد ولی بازم بعضی وقتا میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.