(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


آقای Rob Kostich مدیر روابط عمومی شرکت Activision در مصاحبه ای با یکی از سایت های خبرگزاری اعلام کرد که بازی Black Ops 3 در روز جمعه در تاریخ ۶ ماه نوامبر سال جاری منتشر میگردد.

آقای Kostich دراین باره میگوید:” به عقیده ما این بازی میتواند برای طرفداران بسیار مهیج باشد و تعطیلات آخر هفته خوبی را برای آنها رقم بزند. سری بازی های Black Ops حدود ۱۰۰ میلیون بازیباز در سطح جهانی در طول این مدت داشته است و اینبار تیم بازیسازی Treyarch میخواهد با معرفی سطح جدیدی از این بازی همه طرفداران را شگفت زده کند. در این بازی حالت های مختلفی وجود دارد، بخش ماجرایی بازی همچنان با قدرت پابرجاست و حال شما میتوانید با کمک دوستانتان این بخش را به پایان برسانید و حالت های زامبی نیز همچنان در بازی وجود دارد و شما میتوانید از این بخش ها لذت ببرید، بخش چند نفره بازی نیز بسیار عمیق تر از قبل کار شده است و ایده های نوآورانه و جالبی برای اولین بار در آن گنجانده شده است.”

عنوان Black Ops 3 قرار است برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر شود.

  • ۹۴/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.