(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰


بالاخره شرکت EA، غول بازی سازی دنیا، رسما از سری جدید بازی Need for speed رونمایی کرد.

همانطور که می دانید قرار بود در تاریخ ۲۱ مه به طور رسمی سری جدید Need for speed معرفی شود و با تمام اخبار،شایعات و تصاویر منتشر شده همگی انتظار نسخه جدیدی همانند Underground 3 را داشته ایم اما EA آب پاکی را روی دست همه ریخت و رسما اعلام کرد که Need for speed جدیدی در کار نخواهد بود. سری جدید این فرنچایز Need for speed نام دارد و یک نسخه بازسازی شده از بهترین های این فرنچایز در سالیان گذشته خواهد بود . EA قول داده تا این عنوان را به روزهای اوج خود باز گرداند. بازی در یک دنیای جهان آزاد خواهد بود و  طبق گفته سازندگان در این نسخه امکانات شخصی سازی اتومبیل ها نیز مانند سری Underground بسیار زیاد است و دست شما برای شخصی سازی و تیونینگ اتومبیل ها بر خلاف نسخه های اخیر کاملا باز است. علاوه بر این ظاهرا بازی دارای بخش داستانی نیز خواهد بود که هنوز EA جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده است.

ساخت بازی بر عهده استودیوی Ghost Games می باشد که ساخت عنوان  Need For Speed : Rivals را نیز برعهده همین استودیو بوده است.

آقای Marcus Nilsson کارگردان بازی در رابطه با عنوان Need for speed می گوید:

فرنچایز Need for speed نامی بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی به شمار می آید. یک سال به این فرنچایز استراحت دادیم تا با تمام توانمان عنوانی جدید را در سال ۲۰۱۵ منتشر کنیم؛ عنوانی که قرار است تاریخ ۲۰ ساله این فرنچایز را تکرار کند و به روزهای اوج خود بازگردد. در این مدت ما به نظرات کاربران با دقت گوش کرده و از آنها ایده های بسیاری گرفتیم زیرا می خواهیم این عنوان همانی باشد که آنها می خواهند.

همانطور که گفتیم عنوان Need for Speed یک عنوان بازسازی شده است و شرکت EA در طراحی اتومبیل هایی که از نسخه های گذشته تابحال در این فرنچایز حضور داشتند و خواهند داشت نیز به مانند همیشه با تیم speedhunters همکاری خواهد کرد.

  • ۹۴/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.