(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۰
  • ۰

برای دیدن ادرس وبلاگ + توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید

خب همونطور که گفته بودم این وبلاگ رو از سایت LoxBloG هک کردم

راستش شخصی که وبلاگش رو هک کردم دوست خودم بود ! و 19 سالش  بود که وبلاگ قبلی من رو هک کرد (tanzbazar6) و من واقعا خیلی ناراحت شدم از هک شدن اون وبلاگ چون براش زحمت زیادی کشیده بودم و اینقدر گشتم تا تونستم بالاخره ادرس وبلاگش رو پیدا کنم و هکش کنم . 

** دوست عزیز تمام مطالب وبلاگت پاک شد **

تا تو باشی دیگه زحمات مردم رو هیچ نکنی


ادرس وبلاگ هک شده :  Hacked By HotSaucE


((کار دیفیس 2 روز طول کشید))


((وبلاگت دیگه برگردونده نمیشه))


((من هیچوقت الکی وبلاگ مردمو هک نمیکنم . همیشه با دلیل هک میکنم))


نظر فراموش نشه :)

  • ۹۳/۰۶/۲۳

نظرات (۱۰)

دیفیس 20 بود ماشالا :)
پاسخ:
فدات
سلام متین.میشه بگی نرم افزار هکت چیه؟
پاسخ:
داداش نرم افزار نیست باگ پیدا میکنم و از یه راهی وارد پنل میشم
(راه زیاد داره)
متین منو تو عین همیم.تو LFG هر دو بن شدیم. :)


پاسخ:
:D
میتونی به سیستم وبلاگ و سایت دهی Blog.ir وارد شی؟
پاسخ:
در اینده شاید . چون blog.ir امنیت خیلی بالایی داره . باگ پیدا کردن سخته توش 
ولی در اینده شاید بتونم یه کارایی بکنم :)
دیفیس یعنی چی؟؟؟!!!
پاسخ:
یعنی همون قالبی که بعد از هک جایگزین قالب وبلاگ یا سایت میکنیم :)

 

خخخخخخخخخخخخخ.خیلی باحالییییییییییی

 

 

 

```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````

پاسخ:
ممنون
ماشالا پرچم هکر سفیدا بالاس  :D
پاسخ:
فدات

in lfg malom nist chi kardan
:|
dare mitereke
پاسخ:
** ننشون باو 
همشون یه مشت حروم زادن...
harchi koni bi dalil nist
hatman 1 ghalati mikonan
پاسخ:
...
harkari mikoni alaki ke nist
100 dar melion ba dalile
tazegia 1 bug khodam pida kardam az sait hai bozorg
lfg ke pashmam jelom nist
beri sait zire pat bug rikhte
پاسخ:
اره پر از باگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.